Waar vrouwelijke tilapia vinden?

All about fishes and plants.
Post Reply
Jef

Waar vrouwelijke tilapia vinden?

Post by Jef »

"don't waste a good crisis" en zo heb ik deze gebruikt om mijn aquaponics systeem uit te bouwen met 10000l geisoleerd systeem in een tunnelserre. Niet alles verliep zoals gehoopt zo als te lezen in eerder bericht, maar ja ... Enkele weken geleden kreeg ik van een chinees restaurant dat er mee stopte nog een 750l aquarium met bijhorende filter. Nu zou ik graag een koppel (mannetje en minstens 1 vrouwelijke) tilapia willen vinden om in het aquarium mee te fokken. In de winter kan ik dan de kleintjes gebruiken als forellenvoer die dan in de tunnelserre opgroeien en in de lente kan ik de kleintjes dan uitzetten in de serre om deze te consumeren in de herfst. Het bleek echter moeilijker om vrouwelijke tilapia of andere geschikte vissoorten hiervoor te vinden dan verwacht. Is er iemand die mij hierbij kan helpen of een tip kan geven waar ik (vrouwelijke) tilapia vissen zou kunnen vinden? Alvast bedankt!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Vasch
Site Admin

Re: Waar vrouwelijke tilapia vinden?

Post by Vasch »

Heerlijke setup :-)
Neem eens contact op met Pascal van Smart Farmers Gent: hij heeft wellicht nog Tilapia of een adres.
https://smartfarmers.eu/

Post Reply